Abordatge logopèdic amb adolescents amb TEL

Data per confirmar

EDAI Eixample C/Provença 318, entl.2a (Barcelona)

Belén Novoa

Logopeda amb Màster en Neurologopedia.

Logopeda dels CDIAPs EDAI

Col·laboradora de ATELCA (Associació de TEL de Catalunya)

 

FER PREINSCRIPCIÓ PER AQUESTA FORMACIÓ


25,00 €



No hi ha places disponibles per a aquest curs. Si us plau, escriu el teu mail i t'inclourem a la llista d'espera:
euquality.com
treballiaferssocials.gencat.cat
COPC
www.clc.cat
www.fisioterapeutes.com/
www.uccap.com
www.acap.cat
www.uaoceu.es
INstitut Municipal de Persones amb discapacitat
http://www.sepypna.com
www.aelfa.org
www.copib.es
www.fundacionprobitas.org
www.sefip.org
www.gat-atenciontemprana.org
web.teaediciones.com/Inicio.aspx
www.waimh.org
www.waimh.org
www.cotoc.cat

El trastorn específic del llenguatge (TEL) és una limitació significativa en l’adquisició i desenvolupament del llenguatge.

Trobar-se a un adolescent amb TEL, es trobar a una persona que ha desenvolupat certes formes inadequades, malgrat que compensatòries, de relacionar-se, conversar amb els altres. 

Arribats a aquesta franja d’edat (adolescència) i després d’un llarg camí de teràpies especifiques pel llenguatge, ens trobem professionals de la comunicació, pares, mestres, preocupats no únicament per la comunicació sinó també pels aprenentatges.

Funcions executives com la memòria de treball, el raonament verbal, l’abstracció, es veuen afectades i això influeix en els aprenentatges.

Per això és important delimitar les dificultats que poden sorgir en els adolescents amb TEL, per poder ajudar-los a crear estratègies que els permetin entendre el món que els envolta.