Com avaluar la pràctica clínica pública als CDIAPS/CSMIJS. Bases pràctiques i elementals per clínics.

14 de Desembre de 2018

9-13h

PLACES ESGOTADES!

EDAI Eixample C/Provença 318, entl. 2a (Barcelona)

Jesús Molina

 

Doctor en Psicologia i psicoterapeuta

Coordinador del CDIAP EDAI Sant Martí

Docent a UB i UOC


0,00 €

euquality.com
treballiaferssocials.gencat.cat
COPC
www.clc.cat
www.fisioterapeutes.com/
www.uccap.com
www.acap.cat
www.uaoceu.es
INstitut Municipal de Persones amb discapacitat
http://www.sepypna.com
www.aelfa.org
www.copib.es
www.fundacionprobitas.org
www.sefip.org
www.gat-atenciontemprana.org
web.teaediciones.com/Inicio.aspx
www.waimh.org
www.waimh.org
www.cotoc.cat

En els CDIAPs i CSMIJs es disposen de multitud de dades, l’anàlisi de les quals pot resultar de gran utilitat:

a.       Pel clínic, per millorar la seva pràctica, conèixer els resultats de les seves teràpies

b.      Per l’administració. D’aquesta forma el CDIAP/CSMIJ pot retornar a l’administració dades de com s’inverteixen els seus diners en temps de crisi, que requereixen d’eficiència i brevetat en les intervencions.

       Aquest curs va dirigit a totes aquelles persones que, tenint un nivell molt inicial, o sense cap experiència en avaluació de dades, sí tenen un desig o unes idees de estudis sobre les seves intervencions.

       Per tant el curs anirà des de conceptes molt bàsics, a anar analitzant les idees de cadascú dels assistents.

       Tindrà doncs un caràcter eminentment pràctic.

       L’objectiu és que a la finalització del mateix, la persona tingui més clares les bases per dur a terme aquell estudi que desitja fer al seu CDIAP/CSMIJ.

       - Indicat per: professional de CDIAP/CSMIJ sense o amb un nivell baix en recerca. Persones que vulguin fer recerques aplicables als contextos públics i la seva pressió assistencial.

       - Contraindicat per: aquells professionals que ja tenen un nivell mig o avançat en recerca. Professionals que desitgin fer dissenys molt sofisticats, però poc aplicables en els centres públics.

      METODOLOGIA

      L’estructura serà:

     a.  Primera part: conceptes bàsics (com formular objectius, preguntes d’investigació, com escollir la mostra, els instruments i el disseny partint de les possibilitats reals i limitades de cada servei) 

     b. Segona part (pràctica): cada assistent que ho desitgi, exposarà la seva idea. El docent i la resta del grup ajudarem a donar forma i precisió a aquella idea.