Problemes de conducta a l’aula. Orientacions per a Mestres per gestionar conductes disruptives

17 de Maig de 2019

18:00h

 

EDAI Eixample C/Provença, 318 entl 2a

Thaïs Rosa (Neuropsicòloga d'EDAI)


30,00 €

euquality.com
treballiaferssocials.gencat.cat
COPC
www.clc.cat
www.fisioterapeutes.com/
www.uccap.com
www.acap.cat
www.uaoceu.es
INstitut Municipal de Persones amb discapacitat
http://www.sepypna.com
www.aelfa.org
www.copib.es
www.fundacionprobitas.org
www.sefip.org
www.gat-atenciontemprana.org
web.teaediciones.com/Inicio.aspx
www.waimh.org
www.waimh.org
www.cotoc.cat

Quan parlem de conductes disruptives ens referim a conductes inadequades que interfereixen en la dinàmica de l’aula, les tasques a realitzar, les relacions amb els iguals i els professors i l’acceptació de límits i normes de la classe.

No existeixen fórmules “màgiques” però si hi han una sèrie d’orientacions i activitats que tenen com a objectiu motivar i relaxar els nostres alumnes i disminuir els episodis d’aquestes conductes. S’exposaran algunes activitats pràctiques per construir dinàmiques de col·laboració dins l’aula i “normes” per treballar la comunicació eficaç i la resolució de conflictes.